. dont care . whatever .

Friday, January 23

masalah-masalah

herm..first masuk sekolah..nsb baek ade membe sabo tunggu aku..kih3..last2 dok sbelah2..kitaorang satu dorm..satu blik study..tpi xsatu klas..hu3..klas aku tuh agak mmboringkn..sbb bdk2 kat situ mane rapat ngan aku..ni pun aku baru nk rapat ngan najen n membe dye arif n fakhrul..urm..mslh aku skrang..gmba dye dgn tak sgaja ilang dlm tgn aku..kirenya aku la penyebab gmba dye ilang..adush..gawat2..tpi najen tak marah aku pun..ntah la sbb pe..dye cuma kate dye sedih..adeh..nsb aku la..dugaan..abeh aku tanya sume makcik2, pakcik2 yg keje kat situ..tpi tak dok..hampias..tanya la bdk2 nih..tpi hampias gak jwpnnye..da nk wat gane..mslh2..da naek cuti nih kne smbng carik lak..klu ikut kan ati aku gna jerk saikik aku..tpi tak jdi..ha5..tpaksa la..

0 kata-kata: