. dont care . whatever .

Friday, April 17

paksaan!!!!

aku sebenarnya dipaksa menulis tentang character or story about seorang minah nih..haha..nama dirahsiakan..orang yang ‘paksa’ aku jerk yang tahu..haha..cmne nak start eh..camni lah..taun lepas baru aku tau dye wujud..huhu..same la ngan dye..sebab baru taun lepas satu sekolah..taun lepas memang aku tak berani nak tego dye..sebab dye ‘pandai’ kot..ntah sebab pe..nak kata aku takut..coit!! tak langsung..huhu..tapi taun nih baru aku rapat ngan dye..kenal dye actually..dye seorang yg kelaka..haha..memang kelaka..kitaorang agak banyak persamaan..srius..agaknya..haha..mane tau banyak kebetulan..tu yang banyak persamaan..haha..tapi aku ske wat dye wat muka malu..haha..contoh..aku pandang dye lama2..bagi satu contoh da ah..huhu..urm..dye nih agak gengster..tapi tak leh challenge aku..kerna aku lagi gengster dari dye..haha..dye ske ckp dye nih femes..memang pun..tapi tak leh challenge cg yusof..bapak kedua aku tu beb..haha..urm..pe lagi..hah..dye dpt no 2 dlm ujian 1..aku kalah 2 jerk dari dye..slek tol..hmm..dye ske nganjeng aku..innershine antara salah satunya..ergh..geram tol..tak ske, tak ske..urm..dye ske anggap aku nih ske marah dye..padahal tak pun..aku akan marah klu dye wat mnde tak patut..sbb aku syg sye..haha..tu je la kot..tak yah lebih2..klu nak lebih2, bayo 20sen..hihihi

0 kata-kata: