. dont care . whatever .

Saturday, October 3

GEMOK

aku berjaya famouskan perkataan gemok..haha..
aku panggil semua org gemok kat sekolah..menyenangkan aku panggil semua org..bila aku panggil 'gemok'..semua pandang..haha..senang bukan?? cuba lah..haha..tapi aku dok kejam..aku hanya panggil orang yg 'tak gemok', gemok..haha..disbbkan aku slalu panggil gemok..aku terlepas kat orang tol2 gemok..trase lak dye..sory2..tak bermaksud..hehe..scandal aku tuh..haha..pastu..yang aku dok caya..perkataan gemok tuh berjangkit kat kazen2 aku..kat family aku skali..haha..famous tol..klu lah 'gemok' tuh bukan perkataan..dye kena bagi aku gaji berbulan nih sbb aku famouskan dye..haha..lalalalalala

p/s : semua org gemok di mata aku..haha

2 kata-kata:

Anonymous said...

hoho..
thanks my fwen..
aq pown tlah memfamous an nyew lam family aq..
haha..

chips said...

haha.. bgus.. pngaruh makin bleluasa.. i like it.. hua3.. (rse evil ttiba) huhu