. dont care . whatever .

Monday, March 9

skuad elit

hmm..ari nih aku tak tau nak cakap camne..trus trang..aku kena drop dari elit..hahaha..sebab kehadiran aku tak memuaskan..dah aku kena gi tuisyen..nak wat camnekan..tapi tak pe..aku tak brape nak kisah pun..mula2..ble bagi tau memang dapat agak dah..hehehe..aku macam orang tak berperasaan..macam orang tak de hati..tu la yang aku tengah blaja and cara aku idup..hihihi..tapi aku nih manusia biasa..hahaha..first time aku jumpa cik lin kat mgs..fuh, rock gila minah nih..dulu, dgr jerk nama cik lin blaka debo..termasuk la aku..hahaha..bila aku masuk skuad elit..la ai..dye ni mne lah garang sangat rupanya..suka wat lawak lagi tuh..tapi ble dye takde mood..jangan lah wat dye marah..ish..leh tahan seramnya..he5..tapi dye baik..hmm..bagi aku dye nih caring..sape yg rapat ngan dye je tau dye caring camne..aku nih sebenarnya sian tengok dye..sanggup korban untuk bebudak skuad elit nih terutamanya..urm..aku rasa sedih sebab aku sebenarnya aku dah mula sayang kat cik lin tuh..hahaha..lepas nih tak de lah maen senyum2 kat dye..adush..dah nak wat camne..rezeki aku sampai situ jerk..lepas nih..aku akan rindu kat member2 aku kat situ..muah5..kuranglah letih aku lepas nih..kurang gak hapy aku lepas nih..kuranglah exercise lepas nih..kurang gak gi kuantan parade lepas nih..hehehe…ah..tak kisah lah..actually..aku nak ckp kat cik lin yang aku nak ucapkan bebanyak time kasih sebab ajar aku and banyak sabar ngan bebudak nih..hehehe..erk..lagi satu..nape cik lin pandang aku macam ntah nak cakap camne masa balik tadi?? ish..aku okay je lah..aku takkan salahkan dye punyalah..rindu lagi ada ah..hehehe



kenangan tinggal kenangan...


0 kata-kata: