. dont care . whatever .

Friday, March 13

sukan

hergh..hampias ab..dpt no4 taun nih..sebelum2 nih sokmo dpt no1..sory eh abg2, kakak2..xdpt den nak nolong eh..hurm..sukan aku masuk lari 3000m, 800m, 4×200m and 100m..mula2 dpt tau masuk 3000m..ergh..rasa nak bunuh diri..rasa kena buli jerk ngan bebudak nih..nih suma pasal merentas desa..aku dpt no6 pun secara kebetulan jerk..he5..tapi aku mis..klu aku dpt no1 merentas desa konfem dpt habuan rm80 dari yana..he3..lagipun cg khairi ada gak bagi aku semangat..hi5..padahal dye bukan satu umah ngan aku pun..ish3..sejak tuh..aku prasan bebudak nih bagi aku habuan duit klu aku dpt no 1..ada rm100…ada rm1..aish..korang ingat aku mata duitan ker?? xleh jadi nih..tapi aku tak kisah sgt sbb aku tau korang nak ab menangkan?? tapi 3000m..aku dpt no4..nak wat guana..aku dah ah sakit..hu3..800m aku dpt no4 gak..aish..sumanya cp2 lagi..4×200m lak..he3..aku org first lari..yela..kena korban sket..team aku yg lain penat dah..lagipun taun lepas pun gitu gak..aku org first gak kena lari..hmm..ble dah nak dekat abeh tuh..sempat lagi juf cakap ‘xyah lari..dah kalah da tuh’..aish..aku rasa nak benti blasah jap..sambung lari balik semula..ha3..ganas tak?? urm..lepas abeh tuh..aku tak tau nape diaorg puji aku..ntah..plek ah..laju sgt ker aku lari?? sampai kat hostel pun sama..adesh..tapi rasa mcm dihargai la plak..sub3..terharu..ha3..100m..hmm..aku tak dpt kenal pasti aku dpt no bape..tapi yg konfem kalah..ha3..kaki dah la lenguh..perut dah nyanyi..mana nak menang..ish3..

0 kata-kata: