. dont care . whatever .

Wednesday, July 1

feeling bad

ari ni aku mula sekolah lepas mc 2 ari..aku tak tau pe penyakit aku sebenarnya..lepas aku fikir..nape kepala aku sakit teruk..doktor mesti salahkan spek..tapikan..power aku sket jerk..org yg power lebih dari aku tak de lak sakit kepala..guane?? salah spek gak?? skrang nih aku dah pakai spek..sakit kpala gak..hah..memang aku nak kok(sekeh) doktor tu ah..badan pon rase tak sedap..ngantuk lagi..asyik tido dlm kelas..sampai kena pukul ngan ustazah dari belakang..sakit jantung aku..ish..aku ngantuk sbb effect dari ubat yg aku makan..rase cam lembik jerk..jln pon tak betul..tringat lak aku kat cerita 1 of little tears..hmm..rase nak muntah pon de..erk..aku tau nih sume tanda2 bongok tuh..tapi jgn ingat aku kena eh..tak langsung..biasa lah..allah nak uji aku tuh..haha..tak tahan den..harap okey jerk..klu tak pasal sifat rajin nih dtg..aku ada kat rumah lagi sekarang nih..adesh..rase nak cuti agi ah..hmm..nak wat camne..rajin..haha..esok balik..sabo2..hmm..

0 kata-kata: