. dont care . whatever .

Thursday, July 2

PLKN

demam plkn sedang melanda..!! ada yg tak dpt..nak mohon..tak tau la diaorg nak berlagak ke pe..ada yg tak tau sbb sengaja tak nak semak..almaklumlah tak nak tension awal2..haha..tapi bagi yg dpt..de yg meraung..sampai dok atas lantai..haha..sian aku tengok..tapi yg pastinya aku tak dapat!! haha..tak leh gembira sangat..ni baru siri 7..de siri agi lepas nih..adesh..seperti sedia maklum..demam plkn..budak2 sekolah aku suka sgt nyanyi lagu plkn..lebih bermaksud menganjeng budak2 yg dpt plkn..ish3..aku?? aku de sket jerk..tol tak yana?? hehe..nak menyedap hati budak plkn..khusus utk yana..haha..

‘ala..plkn bukannya truk sgt pon..nanti ko masuk nanti, ko leh jadi kurus..haha..jadi lebih baik..mcm dlm tv..nanti ko ckp kat mak ko “assalammualaikum mak..mak pe khabar?? makanan kat sini sedap..bla2~..”..hehe..tak nganjeng eh..mana tau tol..ko blanja aku ah gitu..haha..kesimpulannya..jgn lupa aku..haha..’

View Image

kami wira..wira jati negara..lalala~~haha

0 kata-kata: