. dont care . whatever .

Sunday, September 6

pilih2

Pilih bulan kau lahir:


Januari-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku cinta

Februari-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku gigit

Mac--------Aku belasah

April-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku peluk

Mei-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku sepak

Jun-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku terkentot depan

Julai-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku menari dengan

Ogos-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku pergi dating dengan

September-​​​-​​​-​​​-​​​Aku lambai dekat

Oktober-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku muntah depan

November-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku jerit dekat

Disember-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Aku terlanggar



Pilih hari (nombor) kau lahir:


1-------mak aku

2-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​komputer aku

3-------kereta jiran aku

4-------kucing

5-------kerusi

6-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​gangster

7-------henfon aku

8-------kawan baik aku

9-------cikgu

10-------semut

11-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​pisang

12-------polis

13-------buku

14-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​patung barbie

15-------lembu

16-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​makcik aku

17-------radio

18-------tv

19-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​makcik kantin

20-------kasut sekolah

21-------upin dan ipin

22-------Siti Nurhaliza

23-------tupai

24-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​Christiano Ronaldo

25-------buku teks

26-------kawan aku

27-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​pondan

28-------meja

29-------orang gila

30-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​taylor swift

31-------awek cun



Pilih warna baju yang kau pakai:

Putih-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku perasan cantik

Hitam-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku gila

Pink-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku suka single

Merah-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab mak aku suruh

Biru-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku tak tahan

Hijau-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku baik hati

Ungu-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku semangat

Kelabu-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab bomoh suruh

Kuning-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku dalam pertandingan

Oren-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku sakit hati

Coklat-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku tak tentu arah

Lain-​​​lain-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​-​​​sebab aku fikir aku hebat



meh bagi tau aku korang dpt mne....

0 kata-kata: