. dont care . whatever .

Wednesday, December 16

birthday party for student

aku dpt cite dari kawan aku dari mrsm.. nih style diaorg sambut birthday.. harap dpt sambutan.. haha

diaorg simpan makanan basi seminggu, tambah ngan air sampah and tepung.. pas dah jadi tepung kenyal.. ikat ngan telor.. habat giler kan??

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cara dak aspuri klas aku lak.. biase jerk.. tak de luar biase pon.. sdiakan tepung or bedak, air and telur.. tunggu kol 12am.. and serang.. haha.. ade yg lari sampai 1 asrama kejo dak birthday girl.. haha.. klako aku ase..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s : klu korang de cara sendiri.. share2 ah.. sharing is caring :D

4 kata-kata:

Anonymous said...

hoho..
cm ngnjeng aq jew..hukhuk

chips said...

coit.. aku ambik ilham dari ko.. patutnya bbngga.. haha

??? said...

last sem budak smbut birthday patah gg sebab kene kejar. kejam2

chips said...

haha.. gilo.. saman kna??
haha