. dont care . whatever .

Saturday, December 19

waspada la kamu semua

dunia skrang makin menakutkan.. aku dah byk dengar cerita pasal kes merompak..

zaman dulu.. org merompak siap ngan pisau, parang dan alatan2 merompak utk protes diri..

zaman sedang2.. org merompak da maju.. mne pkai pisau, parang da.. klu diaorg pkai mnde2 tu lagi.. mmg xcool la.. maknanya mati trus kena tembak ngan polis.. so, diaorg guna pistol gak.. dan aku rasa, lagi maju dari pistol or polis..

zaman skrang.. org merompak da x guna sume2 tuh da.. bagi mereka da lapuk barangkali.. tapi nih la zaman yg plg menakutkan.. mereka guna tektik yg paling halus dan selamat.. cara mereka.. mereka hanya menepuk anda atau dgn cara tersendiri.. dan anda akan serta merta akan terikut ckp mereka.. dgn lebih detail anda di pukau oleh mereka.. senang dan selamat bukan??

sudah ramai menjadi mangsa mereka.. jadi.. aku sebagai manusia yg berwibawa ingin mengingatkan korang bahawasanya, SENTIASA BERWASPADA  LA KAMU

skian.. ikhlas dari aku.. (aku ttiba rasa misteri..xtau nape..)

3 kata-kata:

Alyaa Shariff said...

mrepek la~~

najen tandus_fabulous said...

i noe y..
bcoz last month we all kne pukau at ostel rite??
haha..
vodoh pye bdk...
da esoknyew nset aq kne rampas..
da la na amek smula kne bayar 2 igt..
mlayang duet aq..
hoho..
kdekot ta??
hehek..

chips said...

dale : nih kesah benar.. xtipu..

najen : baru cool ko letak nama.. tapi panjang ngat.. xletih ker?? haha.. urm.. aku bukan ambik ilham kat sekolah.. ayah aku yg sume2 tuh.. aku dgr je ah.. menunjukkan muka yg intrestd.. huhu.. erk.. mmg2.. bli hp 2inggit pon bkira.. hp 50inggit, sanggup lak ko ek.. lalala~