. dont care . whatever .

Saturday, February 27

hidup org cacat

tajuk nih bukan utk menghina sesiapa.

sejak aku patah kuku nih. aku kena jaga2. jari antu aku effect skali. ssh tol nak guna tgn kanan. sume aku wat sume tgn kiri. basuh cawan, basuh pinggan, basuh ehem (mmg guna tgn kiri. jgn salah faham), cuci muka, ambik sembahyg. pokoknya sume tgn kiri kena wat. sian aku nengok tgn kiri aku. tgn kanan bantu mne yg mampu. waktu sembahyg lak. adush. rase tol2 cam org cacat. menyeksakan. jari aku xbalut. aku biarkan dye bebas utk mlihat dunia walaupun sakit. baik sungguh aku. jari luka nih tak leh disentuh. kalau tak berdenyut jadinya. so, seksa la gak bler sembahyg. apa kan daya ku. pastu waktu menulis. ntah la nape byk nak nulis lak sjk akhir2 nih. gatai benor tgn nih. adeh. hah. menulis lak, aku guna teknik kreatif. hua3. aku guna ibu jari, tapak tgn and jari manis jek nak nulis. kreatif bukan? huhu. tringat lak aku kat cite 1 litre of tears. sungguh menyentuh ati.
aku betul2 bersyukur sbb diturunkan dgn keadaan yg sempurna. alhamdulillah.

2 kata-kata:

??? said...

baru kuku pon da kecoh! hahaaha

chips said...

ah. lantk ah. dengki. hihi