. dont care . whatever .

Thursday, February 25

sliding door potong kuku ku

aku dgn semangatnya mengvaccum rumah pada waktu mlm. bwh kusi, corok mne skali pon aku vaccum. skali aku vaccum kat celah sliding door. aku buka luas2. alang2kan. tgh rajin la katakan. huhu. bler nak tutup tuh rase ketat lak. angin tgh baekkan. aku tarik je ah ngan slamba. pastu aku rase mcm terkepit kat sliding tuh. aku ingat biase2 jek. nak maen tiup2. skali tgk. stengah kuku aku tcabut. tgamam sebentar. batang vaccum tuh aku lepas. ala. cam dlm drama. terkejut an. haha. pastu aku ngan bangga ambik henpon and ambik gamba. huhu. pastu aku buat muka cute and  cakap sambil tunjuk jari aku kat mama 'cute tak?'. haha. lepas tuh. aku sambung mengvaccum. aku terasa tabah sketika. hua3. bkn itu saja aku terasa diriku seperti org cacat tgn. baru aku tau rase cacat tgn cmne. sungguh menyedihkan and menyeksakan. sabolah ye OKU. anda adalah org yg paling tabah. skian

0 kata-kata: