. dont care . whatever .

Thursday, June 18

erk..no title

hihi..aku skrang nih patutnya kena wat RP..tapi bak kata org sambil nyelam minum air..haha..kan bijak tuh..bila lah rp ak nak siap nih..hmm..

birthday aku dah lepas..baru senin ari tuh..hehe..aku sempat kua ngan alyaa ngan montel ari tuh..mmg tepat ari yg aku pilih..haha..tarikh antara birthday aku ngan alyaa..kebetulan jerk..urm..mmg best kua..haha..pastu..yg tak best..birthday aku waktu sekolah..aku mne ske org sebut pasal birthday kat sekolah..rase nyampah..tak tau nape..nak tunggu ari senin tuh mmg lama..adush..sabo je lah..tapi..entah lah..aku tak tau aku nak ape sbnarnya..argh..masa birthday aku tuh..klako ase..haha..bio rahsia..kang dak teknik baca mati aku..mane leh..tak leh..yg aku tak percaya..aku dpt adiah mp3 dari angah..gilo barangkali..adesh..memain je kak oi..mne tau tol2 dye bagi..hehe..lepas nih nak mintak laptop..mne tau dye bagi..haha..kaya2..thanx..comey mp3 tuh..tapi leh dgr sehari jerk..abes bateri da..maleh nak charge..kena de komputer..tu yg leceh..

hah..lagi satu..gilo2..ntah nape dye nih jenis slamba gila..tak leh trima tol..bapok sgala slamba nyer..adesh..tapi aku tak tau leh trima ke tak..hmm..mintak2 tak..tapi rase tak kot..ergh..korang mestu peningkan?? aku pon pening nih..pe nyer bahasa da..adesh..

View Image


0 kata-kata: