. dont care . whatever .

Wednesday, June 3

seminar cuti

start dye gini..mula2 ayah aku perkenalkan aku satu seminar..aku ngan muka redo..aku angguk jerk..mood baik..pastu aku pikir balik..ngan keadaan aku yg tak brape stabil nih..nak gi seminar?? adesh..mcm bazer jerk..biasa la plajar rajin mcm aku nih..pastu..masa tuh aku nak balik asrama..kebetulan aku kena balik ngan ayah..masa nak anta dye gi terminal, aku tak berenti pikir camne nak cakap..hmm..aku tarik nafas dlm2 and cakap..ayah senang je ckp terpulanglah..uit..plek nih..maju2..hahaha..aku ingat aku dah berjaya..tapi hampias..sebelum hari seminar tuh ayah tepon tanya pasal seminar tuh..dye kate sebaik-baiknya pegi..maknanya aku de pilihan la..tapi mama trus daftarkan aku..aish..agak2 la..terpaksa la aku gi..ngan mata yg tak jelasnya..terpaksa la aku guna teknik audio aku..huhuhu..sape yg tak gi seminar tuh..takkan faham kcuali dye pernah blaja..mula2..aku tgk cam boring jerk..mmg boring tapi pensyarah dye wat suasana cam idup..klako..fun la blaja..lepas breakfast..Datuk Dr. Fadzilah Kamsah sambung..laa..klako nya lah dye nih..aku suka tgk dye ketawa..cam ketawa malu2..mmg klako ah cara dye ketawa..hahaha..tapi aku leh ckp leh tahan best walupun aku menguap..aku menguap sbb budak dye bosan..hmm..sepatutnya seminar tuh utk 10-17 taun jerk tapi de bdk drjh 1,2,3 dtg gak..bak kata dye pedatang asing..hihihi..pergh..semangat gila..yg tak tahan nya..bdk drjh 2 nih ..aktif la gak..klu dye tak faham dye tanya..mmg bagus..tapi dye tanya maksud jamban, makbul, mcm2 agi ah..adeh..sampai Datuk Dr. Fadzilah Kamsah bengong dibuatnya..dye yg ckp..hehehe..adesh..bdk kecik..nak wat guana..hmm..hah..ngan seminar nih baru aku tau betapa susahnyer pakai contect lens..adesh…


View Image

0 kata-kata: