. dont care . whatever .

Friday, June 5

seminar ke-2

sepatutnya aku tulis 4hb..tapi masa tuh aku buzy agaknya..hehe..hah..aku dah tau nama penceramah tuh..bukan pensyarah..tersalah..hihi..nama dye ebit irawan bin ibrahim lew..agaknya ah..hehe..sory klu salah eja or tersalah nama..tapi yg pastinya nama dye ebit..unikkan nama dye?? hmm..biasa ah..ayah dye cina..hmm..aku tak tau nape sjuk je aku tengok dye walupun dye tak brapa nak hensem..dye guna2 kot..haha..tak mungkin!! dye alim..??..urm..dye agak klako..bersahaja..mungkinlah..dari segi pemerhatian aku ah..best klu kawan ngan dye..sbb dye gila2 gak..haha..istri dye dah ngandung..agaknya lagi 2 bulan kot nak bersalin..aku tak ingat ah..tak penting..hihi..urm..masa tuh..tempat kat bawah air cond..sjuk woh..da ah aku pakai t-shirt jerk..aduh..kebas segalanya..lepas rehat tuh..trus aku dok tempat laen..tak tahan dol..sejuk gila..tempat yg aku dok tuh..okey..sedang2 jerk..sambil2 tu doa gak sbb minta2 tak de org sruh dok tempat laen..hehe..urm..tak lama lepas tuh..org tuh gi buka air cond..tepat2 kat tempat aku dok..dah ah tak wat fan..maknanya tak bergerak ah mende tuh..fuh..mane aku nak lari..sejuk keparak..tak leh nak bergerak..dah tuh..aku cari inisiatif..aku suruh kak anis tutupkan air cond..tapi dye kate tak leh tutup..adesh..aku nih sjuk nak mampus..skali dye suruh aku guna dye punye sweater..ish..segan aku nak ambik..dye dah la selsema..nak bagi aku pinjam lak..adesh..nak ambik ke tak nak..akhirnya aku ambik gak..walupun baju tu tak berapa nak berfungsi..aku tetap pakai..haha..nak kurangkan sjuk tuh..fuh..sejuk2..urm..masa nak dekat balik tuh..ade wayang sket..hehe..pasal putaran hidup..biasalah..yg aku tak tahannya..ade ah..rahsia..haha..

2 kata-kata:

MOTIVASI-EBIT IRAWAN IBRAHIM LEW said...

betul lh nama tue..hehe..kecik dunia ni yer..belajar rjin2 smoga brtmbh cemerlang n hebat selalu...dunia dan akhirat

chips said...

haha.. mmg kecik dunia nih.. hyep encik ebit.. hmm.. trimas :D