. dont care . whatever .

Tuesday, August 25

bila ku tension

bila ku tension ari nih


1 - aku buka buku sejarah

2 - tutup buku sejarah

3 - aku cari tali skipping

4 - aku main lompat2 ngan tali skipping (main kejap je..takut tak cukup air dlm badan..nak kena tahan sampai
                                                              bukak pose tu..)

5 - aku simpan tali skipping

6 - aku gi kua umah jap..padahal aku tak tau tujuan aku kua

7 - masuk dlm umah

8 - naik atas ikut tangga

9 - lompat atas katil

10 - akhirnya aku kurangkan air dlm badan ikut mata..tak tahan dol..berat kpala aku nih

11 - tido

12 - bangun and sambung perkara ke 10..ntah la..tetiba jerk

13 - mandi dan sembahyang

14 - termenung di lua..terasa sungguh seksi

15 - dengar azan and sembahyang

16 - buat karangan bi

17 - buat senarai makanan yg diinginkan kerna mama nak kua

18 - tengok tv sambil tunggu mama balik..fine..tunggu makanan sampai

19 - turun and ngadap makanan tuh sampai berbuka

20 - sambil makan tuh..aku tak tahan tengok popia pedas..dan akhirnya aku kalah..aku makan gak

21 - aku basu pinggan dan sambung makan

22 - naik dan sembahyang

23 - turun, sengih sorang sambil baca msj

24 - naik, sembahyang

25 - turun, bukak buku..sekadar buka..tak reti ah..malas wat

26 - sambung makan

27 - tulis blog

2 kata-kata:

Alyaa Shariff said...

aha...hang merenG ehh1!!!cukup la sorag je//ahahahhaha

chips said...

haha..
ngaku je la kak blut....
lalalalala~