. dont care . whatever .

Saturday, August 22

boring

ari ni mc aku ‘berjalan’..aku dpt 2 ari..huhu..da doktor nak kasi..ambik je la..kecil tapak tangan nyiru ditadahkan..tol ke?? haha..ble doktor tu ckp nak mc ke tak..aku tahan jerk senyum..cover2..haha..mama lak wat muka mcm nak marah..ish..nape lak dye nih..muka dye mcm tgh pk and rase nak marah..ntah nape leh jadi gitu..hmm..sebelum tuh..masa nak tunggu giliran, aku rasa nak makan mcD lak..huhu..aku mintak duit..mama kasi jerk..huh..bagus..senang kerja aku..aku bli burger and air jerk..aku balik jerk kat klinik, mama de kat luar..eyh..takkan da kot..aku yg sakit bukan dye..adeh..aku tanya nape dok lua..dye kata gi sendiri ah jumpa doktor..haha..giliran aku da terlepas..aku gi je la ngan muka tak bersalah..huhu..hmm..dye macam tak caya aku sakit..doktor sebelum2 nih pun macam tak caya aku sakit ble first2 jumpa..adesh..aku mana reti nak tunjuk aku sakit..seyes tak reti..kecuali dah nazak..ye kot?? alah..bio ah…

0 kata-kata: