. dont care . whatever .

Thursday, August 27

bukti aku seorang yg tabah

aku tabah menunggu ayah ku dtg dan anta ku ke tusyen

aku tabah mendengar kata2 hikmah dari parents ku (klu bleh aku letak kapas..lalalala)

aku tabah menunggu berbuka pose (padahal air kat tgn..hua3)

aku tabah menahan makan pedas (ceh..tapi klu tak thn ngat..bantai jerk..lalalala)

aku tabah menerima kenyataan hp ku dicuri (cis..klu aku dpt pencuri tu..abeh aku simbah asid)

aku tabah duduk di rumah seorg diri tanpa ayah (ikhlas..aku tgh rindu dye)

aku tabah jumpa ngan 'kawan' (blah la..srabut jerk)

aku tabah tahan **g kat orang (susah tol part nih..ish)

aku tabah memekak telinga bila org ngumpat (padahal tumpang sekaki..lalalala)


aku tabah mlayan kerenah org ngade2 (aku rase nak bagi penampo sulung je kat seko2..ish)

aku tabah tinggal sebumbung ngan bdk aku benci (klu diberi kesempatan..da lama tak idup bdk tuh..huh)

aku tabah tahan drpd mulut lezer aku kua (mau brapi klu kena..dont play2 with me ah)

aku tabah menjadi muka tembok (bersyukur gak dikurniakan sifat begitu..lalala)

aku tabah masuk kua klinik (best gak gi kekadang..dpt tgk doc hensem..huhuhu)

aku tabah trima dugaan (pergh..ase nak bunuh org)

2 kata-kata:

Alyaa Shariff said...

wohh...
tabah2...
mutut2 tabah loo..
hehe...
but last..
asal nk bunuh org??
x tabah tu...
bunuh cicak tape...dpt pahale..
hehe...xcse gak kejo cicak..x GEMOK!!hehe

chips said...

ku gemok??
jauh skali/...
lalala~